.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراض مجمع نمایندگان گیلان به تغییر مدیر بومی

يكي از كاربران شمال نيوز با ارسال ياداشتي از بركناري مديران بومي استان گيلان اعتراض نموده است.
متن ياداشت عينآ درج مي گردد.

تغییر مدیران بومی و باکفایت با مدیران گمنام و بی تجربه و پروازی غیر بومی در گیلان از 3 ماه پیش با برکناری بی دلیل و نابهنگام مهندس ناصر امینی مدیر کل توانمند و جهادگرای آب و فاضلاب استان گیلان مسئول اجرای بزرگترین پروژه عمرانی تاریخ گیلان ( طرح ابرسانی و تفکیک فاضلاب از مبدا و تصفیه خانه های عظیم ) که از معدود مدیران بومی و اصولگرای استان نیز بوده اند کلید خورد و اعتراضات بسیاری را در شرکت ابفای گیلان و وزارتخانه نیرو و مردم گیلان بر انگیخت.

جالب اینکه مجمع نمایندگان گیلان 2 بار در نامه های کتبی و همچنین پیگیریهای حضوری بشدت خواستار ابقای مهندس امینی بودند اما اقای ثمره هاشمی برادر مشاور رییس جمهور نامبرده را برکنار کرد و به سمت مشاور خود !! منصوب نمود که سوال اینجاست اگر نامبرده ناکارامد بود چرا به مقام مشاور عالی ارتقا پیدا کرد ؟؟

اگر کارآمد بود که واقعا بود چرا در استانه افتتاح پروژه با فردی بسیار ضعیف و غیر بومی که حتی خانواده اش را در تهران ساکن کرده و فقط 3 روز در هفته در محل کار حاضر میشود !! فردی که معاونینش اورا تنها 1 بار دیده اند !!! گویا هیچ کس دلش برای این مردم و پولهای میلیاردی که برای این پروژه عظیم هزینه شده و اکنون کاملا تعطیل شده نمی سوزد چرا استاندار و نمایندگان به مردم که چرایی این مطلب را جویا هستند پاسخی نمی دهند ؟؟؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.